Schietvereniging
Overdinkel

Schietvereniging Overdinkel

Schietvereniging Overdinkel is in 1960 opgericht en dus al meer dan 60 jaar actief bezig met de schietsport.

Sinds 1896 één van de oudste Olympische sporten.

In onze gezellige accommodatie beoefenen wij met onze leden zowel recreatief als in wedstrijdverband de verschillende luchtdisciplines luchtgeweer of luchtpistool.

Twee avonden per week zijn wij geopend voor onze leden. Met een actief team van vrijwilligers zijn de schietbanen van 18:30 uur tot 23:00 uur geopend, en kan iedereen zijn/haar sport beoefenen. Waarnaar er in de kantine door veel van onze leden, onder het genot van een drankje nagepraat kan worden, want ook het sociale aspect is binnen onze vereniging er belangrijk!

Naast onze reguliere avonden organiseren we ook extra activiteiten zoals bijvoorbeeld het jaarlijkse familietoernooi, het kerst-schieten en een jaar feest.

Wist u dat wij ook open staan voor feestjes !

U kunt bij ons bijvoorbeeld u verjaardag, buurtfeest of andere feestjes houden , tijdens u feest kan elke gast onze schietsport ervaren. mocht u hier interesse in hebben dan neem gerust contact met ons op. Wij zullen u dan vertellen wat de mogelijkheden zijn.